معرفی عینک واقعیت مجازی Deepoon

نویسنده: روح اله توسلی دسته: تازه های واقعیت مجازی تاریخ: 2016-07-17 دیدگاه: 0 بازدید: 1972

عینک واقعیت مجازی بسیار با کیفیت Deepoon V3 همراه با کنترل بلوتوث

شرکت Deepoon که در زمینه تولید محصولات واقعیت مجازی کار میکند اخیرا نسخه جدیدی از عینکهای واقعیت مجازی موبایلی را ارائه کرده است که از نظر کیفیت و طراحی ساخت یک سر و گردن بالاتر از همه عینکهای موجود قرار گرفته.

عینک واقعیت مجازی Deepoon V3

این عینک که با وزن بسیار سبک و ابعاد جمع و جور ساخته شده دارای دو عدد لنز بسیار شفاف و قابل تنظیم در دو جهت فاصله کانونی و فاصله با گوشی هوشمند است.

V3 و گوشی iphone

گوشی هوشمند به راحتی زیر گیره نگهدارنده قرار گرفته و به همه قسمتهای خارجی گوشی هوشمند از جمله پورتهای صدا و شارژر دسترسی کامل وجود دارد. همچنین به دلیل باز بودن فضای اطراف گوشی ، از داغ کردن بیش از حد گوشی جلوگیری می شود.

لنزها با شکل هندسی خاص

بر خلاف عینکهای موجود که در آنها از لنزهای گرد استفاده شده است ، V3 دراری لنزهائی با شکل هندسی خاص هستند که باعث کاهش فشار روی دماغ و ابروهای کاربر می شود. به علاوه محافظ صورت با پارچه مخملی و بسیار نرم که روی جایگاه لاستیکی و قابل انعطافی قرارگرفته است باعث می شود هنگام قرار گرفتن عینک روی چشم هیچ احساس آزار و اذیتی به کاربر دست ندهد.

کنترل بلوتوث همراه عینک Deepoon

همراه عینک Deepoon V3 یک عدد کنترل خوش دست و با کیفیت بلوتوث ، ساخت Deepoon هم ارائه شده که لذت استفاده از این عینک را دو چندان می کند.

دیدگاه خود را بنویسید

بالا