انتخاب عینک واقعیت مجازی مناسب - مقدمه

نویسنده: روح اله توسلی دسته: آموزشگاه واقعیت مجازی تاریخ: 2016-08-02 دیدگاه: 0 بازدید: 1187

مقدمه

انتخاب بهترین محصول از بین محصولات مشابه همیشه کار آسانی نیست. مخصوصا وقتی که قصد خرید محصولی از فروشگاههای اینترنتی را داشته باشید. سعی کنید قبل از خرید هر کالائی لیستی از خصوصیات و ویژگیهای مهم که در کارکرد محصول مورد نظر مؤثر است تهیه کنید و این ویژگیها را برای هر مدل از کالای مورد نظر یادداشت کنید. این کار کمک بسیار زیادی در انتخاب بهترین مورد در بین مدلهای مختلف یک کالا به شما می کند و از اتلاف وقت شما نیز جلوگیری می کند. خوشبختانه در اکثر فروشگاههای اینترنتی این کار توسط قسمت مقایسه کالاها پیش بینی شده و کار را برای مراجعین راحت کرده است. ویژگیهای مهم نیز توسط فروشنده تعیین و ثبت شده و نیازی به انجام این کار توسط خودتان نیست. با این حال باید به نکات زیر دقت کنید :

ممکن است ویژگی مهمی توسط فروشنده از قلم افتاده باشد و در لیست ظاهر نشود. در این صورت خودتان این ویژگی را در نظر بگیرید و در مورد آن تحقیق کنید.

متاسفانه برخی از فروشگاهها عمدا یا سهوا توضیحات مبهم و ناقصی در مورد ویژگیهای محصولات ثبت می کنند که ممکن است باعث گمراهی خریدار شود ؛ پس روی ویژگیهائی که دارای توضیحات مبهم و ناقص است دقت بیشتری داشته باشید.

ممکن است برخی فروشندگان عمدا یا سهوا در توضیحات متنی یک کالا مشخصاتی مغایر با ویژگیهای لیست شده ارائه دهند ؛ پس حتما ویژگیهای لیست شده را با توضیحات کالا مطابقت دهید و در صورت مغایرت تحقیق کنید کدام یک صحیح است.

عینکهای واقعیت مجازی هم از قواعد ذکر شده بالا مستثنی نیستند و با توجه به تنوع فراوانی که این محصول پیدا کرده انتخاب بهترین آنها از بین طیف وسیع مدلهای موجود و همچنین تشخیص مدلهای تقلبی از اصل ،کار نسبتا مشکلی شده است.

فروشگاه فرازرایان جی برای راحت شدن کار انتخاب کالای مورد نظر برای مشتریان عزیز ، تصمیم به ارائه توضیحاتی در خصوص عینک واقعیت مجازی و ویژگیهای مهم در انتخاب یک عینک واقعیت مجازی گرفته که در قسمتهای بعد به آن می پردازیم.

قسمت اول - لنزها

قسمت دوم - بدنه عینک

قسمت سوم - جایگاه گوشی هوشمند

قسمت آخر - سایر ویژگیها و جمع بندی

دیدگاه خود را بنویسید

بالا